1 דקות קריאה
שיקום נכון מול צונמי רגשי

מוקדש לאיציק סעידיאן

"היה לו את ימטוב רק פעם בשבוע" - זו אמירה של חבר מהקבוצה של איציק, אמירה שמסייעת לי בעיבוד הזעזוע והעצב העמוק.  פעם נוספת שאני מבטיח המשכיות, אמשיך להזמין לעוד אתגרי גוף ונפש בים ובשיח.

חברי ימטוב שיתפו במדיה הציבורית משהו פרטי מאיציק שאנחנו מכירים במים - מזמין אותך לצפות בסרטון המצורף ולחוש את התקווה שיש בשיקום נכון.

נפגשנו כבר מעל שנתיים בכל שישי (כמעט...) תחת מטר ענני החורפים וגם בין מדוזות ושמש הקיץ בדבקות וכשבאה הקורונה גם מעליה ,יה איציק, גלשת באחריות. 

בעשרות רבות של סשנים של גלישה  למדתי שאיציק שלנו הוא זה שממצה כל סשן, איציק שלנו שבכל סשן נטען בזהות חדשה והכי אותנטית של איש ים,  הרגשתי שנולדת פה בים, או שלפחות ביטאת מחדש חלקים מהזהות שלך כמו השאיפה להצלחה, רצון לשילוב, חיות וחיוניות, מוטיבאציה שכל כך בוהקת בין הגלים. תכלס' -  איציק שלנו נהיה חלק מהים ממש, דוגמן גלים מהז'ורנאל, אדם שהים הולם אותו בול. 

איציק שלנו מעביר דרך גלישה, שיעור בפריקת אנרגיה שלילית, שיעור בוויסות, הקשבה, לימוד ושיפור, צובר הצלחות וגלים. איציק הגולש שלנו מטיב ומבקש ללמוד, מקבל על עצמו הוראות, סמכות, שואב ידע, מתקדם, לומד בים ולומד בכיתה, קונה ומחליף גלשנים במודעות ובתכנון, תמיד בים בשיקול דעת. 

איציק שלנו,  יודע גם יודע לקחת תוך כדי גלישה בלתי מתעייפת כמה וכמה רגעים של שקט ורגיעה על הגלשן, לשתוק. להתמסר ליקום בשכיבה על הגלשן, הכי מיינדפולנס שיש, איציק מראה לך איך לשלב שקט ובהייה באופק וגם חתירה בכל המרץ לגל הבא, זהו גבר שמנצל כל דקה של סשן גלישה. 

איציק שלנו גולש בחברותא, אתה לגמרי איש של אנשים, צובר חברים, מקסים את כולם, מדבר פתוח, גולש פתוח. איציק שלנו בים, עובר בין כולנו, ספק חותך אותך, ספק חובר אלייך, לצידך, מסביבך, מתנגש וקופץ עליך, כאילו רוצה להיות חלק ממך ממש, לא לעזוב, להיות ביחד. 

איציק שלי... קופץ גם עליי ועל הגלשן שלי כל סשן, כמו גור חינני, מסתלבט עליי כמו שרק הוא מעיז מול כל כל כל ה line up ואחכ יושב ליידי על הגלשן, משוחח איתי על החיים עצמם, שואל אותי שאלות ישירות ואינטימיות כמו למשל על האבהות שלי ועל העתיד ובהמשך ישיר גולש מהשיחה לעוד פיק של גלים וממשיך לחוות  את ההווה בתנועות עדינות על הגלשן,  איציק שלי גולש וסוחט כל אדווה. 

איציק שלנו מתקשה לצאת כמו כולם ב"גל יציאה", תמיד ביקשתי משחר וטל המדריכים להבין זאת ולהעיר לו אחרת, להבין שהוא חייב עוד זמן בים, כי לעומת הים הרוגש - בחוף המציאות שלך הרבה הרבה יותר סוערת. יללה איציק, אני מחכה לך במים.YamTov